هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T1

نوع گوشی: تو گوشی

نوع اتصال: بی سیم

رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ریمکس RB-T1

شرکت ریمکس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که محصولات آن جز محصولات با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار به شمار می آیند. از میان تولیدات شرکت ریمکس باید به هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T1 اشاره کنیم که با ویژگی هایی مانند وزن سبک، اتصال بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این هندزفری که دارای یک گوشی است، برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و پخش موسیقی کاربرد بالایی دارد. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث دارید، با توجه به قیمت هندزفری ریمکس RB-T1 می توان آن را مقرون به صرفه دانست.

معرفی هندزفری ریمکس RB-T1

قابلیت های هندزفری Remax RB-T1

  • فوق العاده سبک و جمع و جور

اگر از آن دسته افرادی هستید که تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید و به استفاده های طولانی مدت از هندزفری در طول روز نیاز دارید، هندزفری ریمکس مدل RB-T1 برای شما طراحی شده است! این هندزفری دارای وزن فقط 5.6 گرم می باشد و یکی از سبک ترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار به شمار می آید. به طوری که با قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به کارهای روزمره، اصلاً وجود هندزفری در گوش خود را فراموش خواهید کرد! به این ترتیب هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T1 برای استفاده های طولانی مدت در طی روز یک گزینه ایده آل است و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد.

قابلیت های هندزفری Remax RB-T1

  • مجهز به بالاترین نسخه بلوتوث

هندزفری بی سیم ریمکس RB-T1 کیفیتی عالی در اتصال بلوتوثی را برای شما به ارمغان می آورد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن مواجه نمی شوید. این هندزفری به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، بهتر است تا به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه مورد نظرتان جهت اتصال، دقت داشته باشید.

محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T1 برابر با 10 متر است و فاصله بین هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت ارتباط میان آنها قطع خواهد شد.

مجهز به بالاترین نسخه بلوتوث

  • از صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه بهره مند شوید!

در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T1 از درایوری با قطر 10 میلی متر و میکروفونی با قابلیت کاهش نویز استفاده شده است. این ویژگی ها باعث می شوند تا صدای شما به شکلی کاملاً واضح و شفاف در هنگام مکالمه به طرف مقابل منتقل شود. بنابراین صداهای اضافی و همهمه های محیطی تأثیری بر کیفیت صدای شما در حین مکالمه نخواهند داشت. همچنین صدای ارائه شده توسط هندزفری ریمکس RB-T1 دارای کیفیت HD است و به این ترتیب تجربه ای عالی از انجام یک مکالمه با کیفیت و یا گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد.

از صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه بهره مند شوید!

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T1

  • شارژدهی مطلوب باتری

باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T1 از ظرفیتی معادل با 55 میلی آمپر ساعت برخوردار است و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای 3 تا 4 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی می باشد. همچنین شارژ کامل این باتری برای روشن نگه داشتن هندزفری در حال آماده به کار به مدت 120 ساعت کفایت می کند که میزان کاملاً قابل قبولی است. لازم به ذکر است که باتری هندزفری ریمکس RB-T1 در عرض 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

  • سایر مشخصات فنی

برای کسانی که به دنبال اطلاعات فنی دقیق تری درباره هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T1 هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که این هندزفری دارای امپدانس 16 اهم، فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 هزار هرتز و حساسیت 92 دسی بل می باشد. بنابراین این هندزفری قادر به پخش انواع صداهای قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان خواهد بود.

شارژدهی مطلوب باتری

جمع بندی

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید و به دنبال یک هندزفری سبک، با کیفیت و توانمند در برقراری اتصال بلوتوثی با گوشی و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث هستید، هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T1 تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری بلوتوثی را دریافت نمایید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری بی سیم مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره ذکر شده تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T1





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی